I per acabar el cap de setmana, l’extraescolar de gimnàstica artística de l’escola La Pau, ha participat a la trobada del Consell Esportiu Escolar de Barcelona al pavelló de la Mar Bella.
Els nostres participants s’han estrenat enguany en aquesta disciplina i han gaudit d’una jornada d’exhibició amb altres escoles i entitats.
Tot i els nervis de sortir davant de tanta gent, els nostres nens i nenes s’ho han passat d’alló més bé demostrant el que han aprés i assajat, damunt del tatami.
Després han fet rotació entre els diferents aparells, barra, salt..inclús han gaudit d’una zona lúdica.
La valoració de l’actuació ha estat molt positiva tot i els pocs mesos que porten practicant gimnàstica artística. Els nens ja pensen en entrenar demà, més i millor i seguir gaudint.
Gràcies a tots, participants, acompanyants i entrenadora que ho han fet possible.
FELICITATS!