Comissions

La comissió o grup de treball és una formula que ens permet organitzar i gestionar eficaçment el funcionament de la Junta Directiva i els serveis, projectes i activitats que ofereix l’AMPA.

Les comissions poden estar constituïdes per associats i les seves funcions són:

Elaborar projectes de la pròpia junta directiva o per iniciativa de la pròpia comissió (en aquest cas, haurà de comptar amb l’aprovació de la junta directiva).

Portar a terme els projectes aprovats i fer una posterior avaluació.

Hem de tenir en compte que:

La comissió recull informació, fa propostes, dissenya projectes i els porta a la pràctica.

La comissió s’organitza independentment de les reunions de junta i està composta com a mínim per dues persones. Es poden crear tantes comissions com es considerin necessàries.

Cada comissió ha d’estar coordinada per un vocal responsable que assumeix la seva representació i dinamització (convocar les reunions, animar la participació, proposar estratègies de treball, suggerir tasques i accions, etc.)

Actualment les comissions que hi ha constituides són:

  • Comissió econòmica
  • Comissió de menjador 
  • Comissió d’extraescolars
  • Comissió de reutilització i venda de llibres i roba escolar.
  • Comissió som escola

Comissions de festes; 

  •   Comissió Nadal i Reis
  •   Comissió de Carnestoltes
  •   Comissió de Sant Jordi
  •   Comissió de final de curs

 Si vols formar part d’alguna d’aquestes comissions fes-nos-ho saber a través del mail de l’AMPA

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s